Tech Update: Voice Technologie

Voice Technologie

Wat is Conversational Interactive Voice Response (IVR) en hoe kun je het inzetten? Toekomstige contact centra maken gebruik van spraaktechnologie en natural language processing. Zo kunnen organisaties op een intelligente en geautomatiseerde manier met klanten communiceren en een deel van het binnenkomend telefoonverkeer automatiseren. Daarnaast leent taalgerelateerde A.I. zich ook voor het ondersteunen van medewerkers. Door ze tijdens het gesprek inhoudelijk te souffleren en na het gesprek te helpen bij een efficiënte vastlegging van het gesprek. Leer meer over voice technologie van thought leader Carla Verwijmeren.

N.B. Wil je ook bijgepraat worden over andere belangrijke technologische ontwikkelingen in media- en uitgeefland? Klik hier voor het overzicht van Tech Updates.

Download hier het programma (PDF).


Sprekers

Carla Verwijmeren

Partner & CCO
AI Company Y.Digital

Carla Verwijmeren is een Nederlandse thought leader op het gebied van spraaktechnologie. Ze is partner bij Y.digital, een bedrijf dat is gespecialiseerd in kunstmatige intelligentie en geavanceerde taalverwerking. Carla is daarnaast bestuurslid van Stichting de Nederlandstalige Spraakcoalitie (NTSC), de Nederlandse Organisatie voor Taal- en Spraaktechnologie (NOTaS) en de Voice Expert Group van DDMA. Carla behaalde in 2018 haar Master Marketing Strategy aan de Rijksuniversiteit Groningen en schreef haar scriptie over Conversational Commerce.


Programma

09:00

Tech Update

Tijdens dit half uur doen we een deepdive in conversational IVR (Interactieve Voice Response) en bespreken we aan de hand van enkele praktijkcases de kansen en uitdagingen die dit biedt.

09:30

Optioneel: Q&A

Heb je nog vragen? Blijf nog even online en stel ze aan onze expert.

10:00

Einde Tech Update

Je ontvangt achteraf toegang tot de filmopname en Carla's selectie van beste artikelen, video’s of podcasts over het onderwerp.