Twinkle winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie 2013

Vanmiddag is tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap in het Dialogues House in Amsterdam de winnaar van de Lof Prijs voor Vakinformatie 2013 bekend gemaakt. Aan de LOF Prijs voor Vakinformatie is een geldbedrag verbonden van € 10.000,-. De LOF Prijs is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.

Uit het juryrapport: ‘Twinkle  is zoals een vakinformatief merk  anno 2013 moet zijn: vakkundig, verdiepend met inzet van alle mogelijke mediumvormen, consistent in alle uitingsvormen, een gezonde balans tussen advertentie- en lezersomzet. Een marktleider die dicht op de klant evolueert, die kiest voor beheerste groei en die blijvend in ontwikkeling is. Twinkle verdient de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 omdat het traditioneel en nieuw uitgeven afgewogen met elkaar verbindt.'

De overige LOF genomineerden zijn: Company.info (FD Mediagroep), TNW Magazine (The Next Web), VIND (Sdu Uitgevers) en Tuinbouw Communicatie Platform (TuinbouwCommunicatie)

De LOF Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt jaarlijks uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media. De LOF-jury voor Vakinformatie 2013 bestaat uit:

Alex Beishuizen (voorzitter), zelfstandig media-adviseur, docent aan de Hogeschool Utrecht; Klaas de Boer, senior consultant bij mediaspecialist 227 search, eigenaar van adviesbureau Amerstone; Marieke Cambeen, zelfstandig media-professional; interim-directeur Audax Publishing; Michael Dam, directeur Marketingleague en partner Feedbek Publishing; Yvonne Joosten, directeur BusinessMedia….4all; Frank Iwema, directeur OrangeLane Media; Evert Pronk, adjunct-hoofdredacteur Medisch Contact.

Het juryrapport