Mediafederatie ‘Vriend’ van het IPK

De Mediafederatie heeft zich aangesloten als ‘Vriend’ bij het Informatiecentrum Papier en Karton (IPK). Hiermee onderstreept de Mediafederatie dat samenwerken binnen de keten van belang is. “Iedere organisatie heeft te maken met duurzaamheidsdoelen. Het is belangrijk met elkaar op te trekken. Netwerken, kennis delen, een gezamenlijke boodschap uitdragen en met elkaar je hard maken voor duurzaamheid binnen de sector”, vertelt Peter Stadhouders, directeur bij de Mediafederatie. Een van de focuspunten van de samenwerking tussen de Mediafederatie en het IPK richt zich op het inzichtelijk maken van waar de sector staat in relatie tot de Sustainable Development Goals.

Over Papier en Karton
Het Informatiecentrum Papier & Karton is dé plek voor informatie over duurzaam papier en karton. Papier en karton zijn dé duurzame, recyclebare materialen van vandaag en morgen en spelen een belangrijke rol in een duurzame, circulaire samenleving. Jong en oud, consument en bedrijf kunnen hier informatie vinden over duurzaamheid & recycling, hoe papier wordt gemaakt en welke toepassingen papier allemaal kent.

papierenkarton.nl